خانه / باب بیریدسونگ / نحوه اجرا و دامنه حرکت کرانچ نیمکت Crunch

نحوه اجرا و دامنه حرکت کرانچ نیمکت Crunch

نام حرکت :کرانچ

نام لاتین :Crunch

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید باب طوری روی نیمکت قرار گرفته که ساقها و پشت پایش زاویه ۹۰ درجه را شکل داده اند,در این حالت حدودا ۱۵ الی ۲۰ سانتیمتر تنه اش  را به سمت بالا میاورد و سپس به حالت اول باز میگردد .این حرکت جهت تقویت و فرم دادن عضلات شکم موثر است /

منبع تصویر :چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات : اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

0 (1)11

 

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا