خانه / آموزش تصویری سایر منابع / نحوه اجرا و دامنه حرکت پشت بازو هالتر پرسی

نحوه اجرا و دامنه حرکت پشت بازو هالتر پرسی

10298749_1445426199037954_2531829769790095721_nحرکت پشت بازو هالتر پرسی تقریبا شبیه حرکت پرس سینه هالتر

است ولی با این تفاوت که در این حرکت دستها کمی جمعتر از عرض شانه است و هنگام پایین آمدن دامنه حرکت و مسیردست و آرنج ها متفاوت است ,این تفاوت دامنه حرکت در تصویر کاملا مشخص است .این حرکت جهت رشد و حجم هر سه بخش داخلی,میانی و بیرونی عضلات پشت بازو موثر است .

 

 

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا