خانه / آموزش تصویری سایر منابع / حرکت سیم کش عمود باز از جلو

حرکت سیم کش عمود باز از جلو

حرکت سیم کش عمود باز از جلو جهت تحریک و رشد عضلات زیر بغل و پشت موثر است ,همانند تصویر روی دستگاه نشسته و دستها را از قسمت بیرونی میله ماشین بگیرید و قبل از اینکه دستها را به سمت پایین بکشید ابتدا مقداری به سمت عقب خم میشوید و پس از آن میله سیم کش را تا زیر چانه پایین بکشید در انتهای قسمت پایین رفتن یک مکث کوتاه جهت فشار بیشتر میکنید و سپس تا بالا ترین جایی که دستها میروند اجازه دهید دستها باز شوند دقت داشته باشید که قبل از زمان بالا رفتن کمر را صاف نمایید .

 
10492502_790271954340879_7441733788576017702_n

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا