خانه / آموزش تصویری سایر منابع / نحوه اجرا و دامنه حرکت لانگ هالتر Lunge

نحوه اجرا و دامنه حرکت لانگ هالتر Lunge

نام حرکت :لانگ هالتر

نام لاتین: Lunge

1926789_254559138060136_21674618_n

این حرکت یکی از حرکات مفید جهت رشد و  فرم دادن  عضلات چهار سر ران و سرینی {باسن} مورد استفاده قرار میگیرد که معمولا یا مورد بی مهری قرار میگیرد یا نحوه و دامنه حرکت بطور صحیع اجرا نمیشود ,در تصویر دامنه و نحوه اجرای صحیع حرکت لانچ توسط ریچ گاسپاری به اجرا در آمده ,دقت داشته باشید کمر و ستون فقرات حدامکان باید عمود بر زمین باشند و هنگام برخواستن باید با قدرت همان پا و بطور عمود از زمین برخواست .

منبع تصویر :چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا