خانه / ریچ گاسپاری / نحوه اجرا و دامنه حرکت زیر بغل دمبل تک خم One-Arm Dumbbell Row

نحوه اجرا و دامنه حرکت زیر بغل دمبل تک خم One-Arm Dumbbell Row

نام حرکت زیر بغل دمبل تک خم

نام لاتین: One-arm dumbbell row

حرکت زیر بغل دمبل تک خم یکی  از حرکاتی است که جهت قسمت پایینی عضلات زیر بغل و قسمت پشتی این عضلات موثر است .همانطور که ریچ گاسپاری قهرمان حرفه ای IFBB در تصویر زیر دامنه و نحوه انجام حرکت را مشخص نموده است یک دمبل در دست میگیرید و زانو و دست مخالف را روی نیمکت قرار میدهید و بدون اینکه کمر حالت قوز به خود بگیرد دستها را از کنار بالا میاورید و سپس به حالت اول برمیگردانید .بستن کمربند در این حرکت الزامی است.

منبع تصویر :چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

 

lihani02gaspari07

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا