خانه / ریچ گاسپاری / نحوه اجرا و دامنه حرکت پل اور هالتر Bent-Arm pullover

نحوه اجرا و دامنه حرکت پل اور هالتر Bent-Arm pullover

نام حرکت :زیر بغل پل اور هالتر

نام لاتین: Bent-arm pullover

این حرکت جهت تقویت و ضخامت عضلات پشت  و زیر بغل  میباشد ,به طول میز بخوابید همانند تصویر که دامنه حرکت  توسط ریچ گاسپاری  قهرمان حرفه ای ifbb  نمایش داده شده میله هالتر را به سمت بالا و پایین ببرید ,برخی در اجرای این حرکت به عرض میز میخوابند که تا اینجای کار اگر مشکلی در ستون فقرات نداشته باشند ایرادی نیست ولی  گاها یکی هم روی پای آنان مینشیند که در این حالت فشار مضاعفی به دیسکهای بین مهره ای وارد میشود که تحت هیچ شرایط این روش نباید انجام شود. منبع تصویر:چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام lihani02gaspari08

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا