خانه / ریچ گاسپاری / نحوه اجرا و دامنه حرکت پشت بازو تک دمبل خم Triceps Kickback

نحوه اجرا و دامنه حرکت پشت بازو تک دمبل خم Triceps Kickback

نام حرکت :پشت بازو تک دمبل خم

نام لاتین:  Triceps Kickback

این حرکت عضلات پشت بازو را تحت تاثیر قرار میدهد ,البته فشار روی قسمت بیرونی عضلات پشت بازو کمی بیشتر است . ریچ گاسپاری قهرمان حرفه ای بدنسازی جهان نحوه اجرای حرکت را در تصویر مشخص نموده است .دقت کنید کمر صاف است و ایشان از لگن خم شده و تا جایی که آرنج باز میشود دستها را بالا برده  و سپس تا جاییکه دست خم میشود باید اجازه داد دمبل پایین بیاید .جهت فشار بیشتر میتوانید در قسمت بالایی یک مکث ۲ ثانیه ای داشته باشید .

منبع تصویر :چارت سیستمهای تمرینی ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

lihani01

gaspari13

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا