خانه / تام پلاس / نحوه اجرا و دامنه حرکت پرس سینه هالتر Bench Press

نحوه اجرا و دامنه حرکت پرس سینه هالتر Bench Press

نام حرکت:پرس سینه هالتر

نام لاتین : Bench Press

 

این حرکت یکی از موثرترین حرکات جهت رشد و افزایش قدرت عضلات میانی سینه میباشد که علاوه بر این فواید باعث تحریک و ترشح طبیعی هورمون تستوسترون و هورمون رشد طبیعی بدن میشود ,دامنه حرکت در تصویر توسط تام پلاس قهرمان حرفه ای IFBB مشخص شده است .لازم به ذکر است اگر دستها کمی جمعتر از عرض شانه باشد فشار بیشتر متوجه عضلات داخلی سینه و پشت بازو میشود و اگر مقداری بازتر از عرض شانه باشد فشار بیشتر به سمت عضلات کناری سینه منتقل میشود .

منبع تصویر :چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

nibel01

 

 

 

 

 

 

 

tompelaze04

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا