خانه / تام پلاس / نحوه اجرا و دامنه حرکت صلیب طرفین دمبل Lateral Raise

نحوه اجرا و دامنه حرکت صلیب طرفین دمبل Lateral Raise

نام حرکت :صلیب طرفین دمبل

نام لاتین :  Lateral Raise

این حرکت جهت تقویت و رشد عضلات میانی و پهن شدن عضلات سرشانه موثر میباشد ,دامنه حرکت را در تصویر مشاهده میکنید که توسط تام یکی از پدیده های IFBB به نمایش گذاشته شده است .فقط دقت داشته باشید در زمان بالا رفتن دستها از همان ابتدای شروع حرکت پشت مچ را کمی مایل به بالا بچرخانید .

منبع تصویر:چارت سیستمهای تمرینی ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

babsong01
tompelaze12

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا