خانه / تام پلاس / نحوه اجرا و دامنه حرکت سرشانه هالتر از پشت Behind-Neck press

نحوه اجرا و دامنه حرکت سرشانه هالتر از پشت Behind-Neck press

نام حرکت:سرشانه هالتر از پشت

نام لاتین:  Behind-Neck press

حرکت سرشانه هالتر از پشت جهت تقویت و رشد عضلات میانی سرشانه و تا حدی هم عضلات پشتی سرشانه میباشد ,فاصله بین دستها باید بگونه ای باشد که در زمانی که میله هالتر را پایین میاورید ساعد و عضلات جلو بازو باید زاویه ۹۰ درجه را تشکیل دهند و تا جاییکه میله هالتر با پایین لاله گوش در یک خط قرار بگیرد دستها را پایین میبرید ,این حرکت را هم میتوان بصورت نشسته و هم میتوان بصورت ایستاده انجام داد که البته ایستاده از در امان ماندن آسیب اولویت دارد .

منبع تصویر :چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات: اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

babsong01tompelaze13

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا