خانه / تام پلاس / نحوه اجرا و دامنه حرکت پشت بازو تک دمبل دو دستNeck Exercise All Directions

نحوه اجرا و دامنه حرکت پشت بازو تک دمبل دو دستNeck Exercise All Directions

نام حرکت:پشت بازو تک دمبل دو دست

نام لاتین :   Neck Exercise

این حرکت جهت تقویت و رشد عضلات سه سر یا همان پشت بازو است ,یک دمبل با دو دست بر میدارید و از پشت گردن تا جایی که آرنجها صاف شوند دستها را بالا میاورید به دامنه حرکت که در تصویر مشخص شده توجه داشته باشید .این حرکت هر سه بخش داخلی,میانی و بیرونی عضلات پشت بازو را تحت فشار قرلر میدهد .

منبع تصویر:چارت سیستمهای تمرینی ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

babsong01
tompelaze17

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا