خانه / لی هانی / نحوه اجرا و دامنه حرکتی پرس سینه هالتر

نحوه اجرا و دامنه حرکتی پرس سینه هالتر

نام حرکت پرس سینه هالتر

همانطور که در تصویر میبینید لی هانی روی میز مسطح خوابیده و دستها را کمی از عرض شانه بازتر گرفته و دامنه حرکت هم در تصویر کاملا مشخص است که میله هالتر در انجام حرکت کاملا عمود بر زمین حرکت میکند ,این حرکت جهت تقویت و رشد عضلات میانی سینه میباشد و اگر دستها از این مقدار جمعتر باشد فشار به قسمت میانی و داخلی سینه بیشتر میشود ولی اگر دستها بازتر از این مقدار باشد فشار به قسمت بیرونی عضلات سینه و جلوی عضلات سرشانه بیشتر میشود.

چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات: اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

0 (1)1

 

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا