خانه / لی هانی / نحوه انجام و دامنه حرکت اسکوات Squat

نحوه انجام و دامنه حرکت اسکوات Squat

نام حرکت :اسکوات هالتر

نام لاتین : Squat

حرکت اسکوات هالتر بیشترین تاثیر را بر روی افزایش حجم و قدرت عضلات پا دارد و بواسطه تحریک بدن جهت افزایش ترشح هورمون رشد و هورمون تستوسترون در رشد سایر عضلات بدن هم نقش دارد .همانطور که در تصویر مشاهده میکنید پاهای لی هانی  به اندازه عرض شانه باز هستند و بدون خم کردن کمر و ستون فقرات تا جاییکه عضلات پشت پا و ساق زاویه ۹۰ درجه را تشکیل دهند پایین میرود .اگر پاها از عرض شانه بازتر باشند فشار به قسمت داخلی پا و اگر فاصله پاها جمعتر از عرض شانه باشد فشار به قسمت بیرونی پا بیشتر میشود,افرادیکه دچار ساییدگی کشکک و آرتروز زانو هستند با صلاحدید متخصص ارتوپد این حرکت را انجام دهند  /

چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات :اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

0 (1)2

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا