خانه / لی هانی / نحوه اجرا و دامنه حرکت ددلیفت Deadlift

نحوه اجرا و دامنه حرکت ددلیفت Deadlift

نام حرکت : ددلیفت

نام لاتین :Deadlift

دامنه حرکت را لی هانی در تصویر مشخص نموده ,این حرکت یکی از حرکات مادر و پایه در بدنسازی است که نسبت به سایر حرکات بیشتر باعث ترشح هورمون تستوسترون ,  هورمون رشد و قدرت عمومی بدن میشود ,البته اسکوات هم چنین اثری دارد .دامنه حرکت را میتوانید در تصویر مشاهده کنید ,دستها را به اندازه عرض شانه باز میکنید ,سینه را بالا نگه میدارید بدون آنکه از ستون فقرات و کمر  خم شوید تا جاییکه عضلات پشت پا و ساق شما زاویه ۹۰ درجه را تشکیل دهند مینشینید و سپس به حالت اول بر میگردید .ددلیفت برای تقویت و رشد عضلات چهار سر ران و فیله بسیار کاربرد دارد و بواسطه افزایش و تقویت هورمونهای آنابولیکی بدن به رشد کلی عضلات کمک میکند /

چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات:اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

0 (1)

 

 

 

3

 

 

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

۲ دیدگاه

  1. سلام . ۲۵ سالمه ۱۹۰ قد و ۹۰ کیلو لاغر اندام میخوام فیتنس یا بادی کلاسیک کار کنم ۶ ماه تمرین داشتم ولی نتیجه مطلوبی نداشتم در ضمن افتادگی و انحراف ستون فقرات هم دارم میخواستم بدونم حرکات اصلاحی هم برای بنده دارید که در کنارش فیتنس کار کنم مبلغ ماهیانه هم بفرمایید

    • سلام بله حرکات موثر و اصلاحی در این خصوص وجود داره ,با توضیحاتی که دادی احتمالا با کمبود ویتامین D مواجعه هستی ,هر ۱۵ روز یک قرص ویتامین D 50000IU استفاده کن ,البته بیشتر از این دز نباشه که مسمومیت ایجاد میکند .جهت برنامه های تمرینی ,تغذیه و مکمل و… ماهیانه مبلغ صد هزار تومان دریافت میشود .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا