خانه / لی هانی / نحوه انجام و دامنه حرکت زیر بغل هالتر خم Bent-Over

نحوه انجام و دامنه حرکت زیر بغل هالتر خم Bent-Over

نام حرکت : زیر بغل هالتر خم

نام لاتین : Bent-Over

در تصویر لی هانی دامنه حرکت را کاملا مشخص نموده است این حرکت چهت ضخامت و رشد عضلات پشت و زیر بغل میباشد  اگر دستها همانند لی هانی که  در تصویر گرفته شود فشار تقریبا به شکل یکسان به کل عضلات این ناحیه وارد میشود ولی اگر دستها کمی جمعتر و  برعکس گرفته شوند فشار بیشتر متوجه پایین زیر بغل و پشت همان قسمت است.دقت داشته باشید که لی هانی ستون فقرات و کمر خود را کاملا صاف نگه داشته و حالت خمیدگی در کمر ایجاد نکرده.

چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات:اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

0 (1)5

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا