نام حرکت :زیر بغل هالتر پل اور

نام لاتین :Bent-Arm  pullover

همانطور که در تصویر میبینید به عرض میز میخوابید , دامنه حرکت را لی هانی در تصویر مشخص نموده که نقطه شروع تا پایان حرکت تقریبا به شکل نیم دایره است .فاصله دستها به اندازه عرض شانه مناسب است .اگر دستها جمعتر باشند فشار به قسمت پایینی عضلات زیر بغل بیشتر میشود و اگر دستها مقداری بازتر باشند فشار به قسمت بالایی عضلات زیر بغل بیشتر میشود ,ترجیحا برای امنیت بهتر و جلوگیری از آسیب به دیسکهای بین مهره ای به طول میز بخوابید .این حرکت برای تقویت و ضخامت عضلات زیر بغل میباشد /

چارت سیستمهای تمرینی جو ویدر

توضیحات : اکبر خزایی مربی و داور بین المللی بدنسازی و تناسب اندام

0 (1)7

درباره اکبر خزایی

قد :۱۸۰ وزن :۱۰۰ نویسنده مطالب پزشکی ورزشی, علوم بدنسازی , تناسب اندام ,تغذیه ,مکملها ,دارو های نیروزا و… در خبرگزاریهای رسمی و دولتی ,مربی بدنسازی و تغذیه برخی از قهرمانان آسیا و جهان تمامی رشته های ورزشی که به همین جهت از سوی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی طی حکمی از اکبر خزایی تقدیربعمل آوردند. و دارنده : مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام ifbb مدرک مربیگری و داوری از کنفدراسیون abbf {سابق}آسیا مدرک مربیگری بدنسازی از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از دانشگاه فیما انگلستان مدرک مربیگری تناسب اندام از انجمن pfta آمریکا مدرک بین المللی آندروپومتریس {استعداد یابی ورزشی } از isak استرالیا مدرک مربیگری و داوری بدنسازی از فدراسیون وزنه برداری ایران {از ۱۴ سال قبل} ودیگر مدارک گوناگون از سایر مراکز معتبر akbarkhazaee@gmail.com Height:180 Cm Weight:100 Kg Author and research of nutrition and sports science . Certificates: Certified as international anthropometric technician from Australia. Certified as the top trainer and judge from International Federation bodybuilding . Asia Federation PFTA association the US and FIMA university England. ……. AND

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

رفتن به بالا